2024-12-19 18:10:00

Projekt Pripovijedanje (Storytelling) u produženom boravku

U vrijeme dominacije različitih vrsta „ekrana“ u dječjim životima, priče koje djeci pričaju ili čitaju odrasli glavom i bradom, pravi su blagoslov. (Susan Perrow, 2010)

3. prosinca 2024. završena je prva faza školskog projekta Pripovijedanje (Storytelling) u produženom boravku. U projekt su uključeni učenici prvog i drugog razreda koji pohađaju program produženog boravka.

Ideja za ovaj projekt nastala je radi brojnih dobrobiti Storytellinga za slušatelja. Pripovijedanje (Storytelling) mentalno i emocionalno djecu priprema za život, potiče na verbalno izražavanje i pravilan izgovor, djeca razvijaju kreativnost i maštu, stječu prezentacijske vještine, povećavaju pažnju i koncentraciju, uče slušati i vježbaju pamćenje.

Učenicima su njihove učiteljice pripovijedale priču Orion i mrak autorice Emme Yarlett. Učenici su tijekom pripovijedanja gledali i slušali priču. Učiteljice su prikazivale priču glasom, pogledima, gestama, pokretima ruku i tijelom.

Školska knjižničarka i psihologinja provele su radionice u kojima su razgovarale s učenicima o strahovima koji ih opterećuju. Poučile su učenike kako se treba nositi s pojedinim strahom i svi su zajednički su došli do rješenja tko im može u tome pomoći.

Učenici su putem aktivnog sudjelovanja usvojili sljedeće ishode učenja

  • izrazili su svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja priče i povezali ih s vlastitim iskustvom
  • prepoznali su da problemi mogu imati različita rješenja
  • opisali su kako članovi skupine mogu pozitivno utjecati jedni na druge
  • zaključili su da su dio zajednice

U galeriji su prikazane aktivnosti i učenički radovi.

Projekt se nastavlja u drugom polugodištu...

Ivana Mršić Tikvić i Silvija Ravić


Osnovna škola Sesvetska Sela