2024-12-21 13:25:00 Podrška roditeljima Poštovani roditelji, budući da slijede učenički praznici te će proći određeno vrijeme prije nego što se naši učenici vrate u školske klupe, obraćamo se direktno Vama kako bismo Vam pružili dodatnu potporu s ciljem očuvanja mentalnog zdravlja naših učenika. Nažalost, jučerašnji tragični događaj sve nas je natjerao da zastanemo u žurbi i shvatimo što je jedino uistinu bitno, ljubav i zajedništvo. Roditelji su osnovni oslonac djeci u odrastanju, a svi se ponekad nađemo u situaciji kada nam koristi dodatno se podsjetiti što učiniti pa prilažemo preporuke kako djeci pružiti još bolju podršku. Osigurajte vrijeme za razgovor od ometanja okoline. Vodite računa o potrebama djeteta. Dijete će shvatiti koliko Vam je važno čuti kako se ono osjeća i da ste tu za njega bez obzira na sve obveze. Zagrlite dijete ako prepoznate potrebu, nikad nije preveliko za zagrljaj. Razgovarajte s djetetom o njegovom strahu. Pokušajte s njim proći cijelu situaciju koje se boji i dogovorite se što možete napraviti, Vi i dijete i tko još može pomoći u određenoj situaciji. Recite djetetu kako se Vi osjećate. Djeca često ne znaju izreći svoje osjećaje, pomozite im. Pripazite kada je i na koji način dijete izloženo medijima. Važno je da nadzirete i razgovarate s djetetom što je vidjelo i čulo. Ograničite ono što smatrate neprimjerenim. Smanjite napetost kod djeteta baveći se zajedničkim aktivnostima koje ne uključuju medije. (npr. hobiji, fizičke aktivnosti, društvene igre i sl.). Po povratku na nastavu, ako primjetite povećanu uznemirenost kod Vašeg djeteta, ohrabrite dijete da se za pomoć obrati i u školi, razredniku i članovima stručnog tima. Ako Vi ili Vaše dijete želite razgovarati s nekim izvan svog doma ili škole, za brzu besplatnu psihološku pomoć pomoć možete se obratiti na sljedeći broj: Telefon za psihološku pomoć: 01/48 28 888 / radnim danom 10-22 sata Internet savjetovalište: psiho.pomoc@tesa.hr Za stručni tim Osnovne škole Sesvetska Sela 21. prosinca 2024. Ravnatelj |
Osnovna škola Sesvetska Sela |