Aktivacija usluge Microsoft365 moguća je putem novog self-care portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Aktivacija usluga moguća je putem novog self-care (CARNET info) portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Korisnici koji su već aktivirali navedene usluge i dalje im mogu pristupati prijavom u sustav o365 putem stranice: portal.office.com.
Pitanja i odgovori
https://installer.eduroam.hr/faq.php
Ostali operacijski sustavi
https://cat.eduroam.org/?idp=6883
JUTARNJA SMJENA | ![]() |
|
sat | početak | kraj |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
UŽINA | 9:35 | 9:45 |
3. | 9:45 | 10:30 |
UŽINA | 10:30 | 10:40 |
4. | 10:40 | 11:25 |
5. | 11:30 | 12:15 |
6. | 12:20 | 13:05 |
POPODNEVNA SMJENA | ![]() |
|
sat | početak | kraj |
1. | 14:00 | 14:45 |
2. | 14:50 | 15:35 |
UŽINA | 15:35 | 15:45 |
3. | 15:45 | 16:30 |
UŽINA | 16:30 | 16:40 |
4. | 16:40 | 17:25 |
5. | 17:30 | 18:15 |
6. | 18:20 | 19:05 |
U prilogu su upute za pristup virtualnim učionicama i pomoć oko tableta. U virtualnim učionicama vrijede pravila kućnog reda Škole. Svaka zlouporaba će biti sankcionirana. U prilogu se nalazi uputa za učenike - pravila ponašanja.
Rita Zonjić, učenica 8. razreda naše škole, i ove je godine osvojila Oskar znanja kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika 2018.
29. veljače, 2024.
U učionici kemije
Učiteljica Marijana Magdić s učenicima dodatne za učenike naše škole održala je radionicu „TVORNICA ČOKOLADE“
Cilj radionice:
Radionica je nastavak na terensku nastavu u tvornicu čokolade Zotter.
Cilj ove radionice bio je educirati učenike o procesu proizvodnje čokolade, njezinim različitim vrstama, tehnikama ukrašavanja i promicanju svijesti o održivosti u proizvodnji čokolade.
Tijek radionice:
Nakon kratkog uvoda i predavanja o povijesti čokolade i procesu njezine proizvodnje započeo je praktični dio. U procesu proizvodnje čokolade sudjelovali su svi. Učenici su imali priliku sami izrađivati čokoladne proizvode. Najzanimljiviji dio ipak je bio kušanje različitih vrsta čokolade.
Rasprava i pitanja:
Za kraj podijelili smo vlastita iskustvima o čokoladi. Bila je mogućnost postavljanje pitanja i razjašnjavanje nejasnoća. Kao i pitanje kada će biti slijedeća radionica.
Zaključak:
Radionica je pridonijela širenju znanja učenika o čokoladi, potičući ih na kreativnost i istraživanje različitih aspekata ovog slatkog svijeta. Osim toga, naglasak na održivosti potaknuo je razmišljanje o odgovornom potrošačkom ponašanju
Zahvalili svim sudionicima i pojeli čokoladu.
Rezultati:
Radionica je bila izuzetno uspješna, s učenicima aktivno sudjelujući u praktičnom dijelu. Naučili su o različitim fazama proizvodnje čokolade, istražili različite vrste i okuse te stekli svijest o važnosti održivosti u industriji čokolade.