Skretanje udesno uz desni rub

Aktivacija usluge Microsoft365 moguća je putem novog self-care portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Aktivacija usluga moguća je putem novog self-care (CARNET info) portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Korisnici koji su već aktivirali navedene usluge i dalje im mogu pristupati prijavom u sustav o365 putem stranice: portal.office.com.
Pitanja i odgovori
https://installer.eduroam.hr/faq.php
Ostali operacijski sustavi
https://cat.eduroam.org/?idp=6883
| JUTARNJA SMJENA | ![]() |
|
| sat | početak | kraj |
| 1. | 8:00 | 8:45 |
| 2. | 8:50 | 9:35 |
| UŽINA | 9:35 | 9:45 |
| 3. | 9:45 | 10:30 |
| UŽINA | 10:30 | 10:40 |
| 4. | 10:40 | 11:25 |
| 5. | 11:30 | 12:15 |
| 6. | 12:20 | 13:05 |
| POPODNEVNA SMJENA | ![]() |
|
| sat | početak | kraj |
| 1. | 14:00 | 14:45 |
| 2. | 14:50 | 15:35 |
| UŽINA | 15:35 | 15:45 |
| 3. | 15:45 | 16:30 |
| UŽINA | 16:30 | 16:40 |
| 4. | 16:40 | 17:25 |
| 5. | 17:30 | 18:15 |
| 6. | 18:20 | 19:05 |
U prilogu su upute za pristup virtualnim učionicama i pomoć oko tableta. U virtualnim učionicama vrijede pravila kućnog reda Škole. Svaka zlouporaba će biti sankcionirana. U prilogu se nalazi uputa za učenike - pravila ponašanja.
Rita Zonjić, učenica 8. razreda naše škole, i ove je godine osvojila Oskar znanja kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika 2018.
Raspored sati za predmetnu i razrednu nastavu u školskoj godini 2025. / 2026. za A i B turnus priložen je u nastavku.
Skretanje udesno uz desni rub
Skretanje ulijevo uz središnju crtu
Neispravan položaj vozila u traci prilikom vožnje ravno
Lijevi skretač nema prednost
Pravilo desnoga
Pravilo desnoga
Pravilo desnoga
Vozilo koje nema nikoga sa desne strane ide prvo
Nema prednosti jer vozila nemaju dodirnih točaka
Vozilo koje nema nikoga sa desne strane ide prvo
Vozilo koje nema nikoga sa desne strane ide prvo ali prvo mora propustiti vozilo koje se kreće ravno
Cesta sa prednošću prolaska
Vozila u skretanju su na cesti sa prednošću prolaska
Vozilo koje skreće ulijevo i vozilo koje ide ravno su na glavnoj cesti, lijevi skretač mora propustiti vozilo koje se kreće ravno
Vozila koja nemaju znak trokut idu prva
Vozilo koje je na cesti sa prednošću prolaska, a sa desne je stane ide prvo
Vozilo koje je na cesti sa prednošću prolaska, a sa desne je stane ide prvo
Vozilo koje je na cesti sa prednošću prolaska, a sa desne je stane ide prvo
Vozilo koje je na cesti sa prednošću prolaska ide prvo
Vozilo koje je na cesti sa prednošću prolaska, a sa desne je stane ide prvo
Vozila koja su na cesti sa prednošću prolaska idu prva, nemaju dodirnih točaka
Vozilo koje je na cesti sa prednošću prolaska, a sa desne je stane ide prvo
Vozilo koje je na cesti sa prednošću prolaska, a sa desne je stane ide prvo
Lijevi skretač nema prednost
Vozilom ne smijete ući u raskrižje bez obzira na zeleno svijetlo ako biste time mogli ometati druga vozila
Vozač koji je u raskrižje ušao na zeleno svjetlo mora napustiti raskrižje i morate mu to omogućiti
Točka dodira dva vozila
Prednost imaju pješaci koji se kreću pješačkim prijelazom
Prednost ima biciklista koji vozi biciklističkom stazom
Biciklista ima znak trokut i nema prednost
Autobus ima prednost jer vozi ravno
Etičnost prilikom skretanja, svako vozilo skreće u prvu traku

Obvezno zaustavljanje za sva vozila prema kojima je okrenut dlan

Obvezno zaustavljanje za sva vozila ispred raskrižja
Zabrana prijelaza za pješake

Slobodan bočni prolaz

Obveza smanjivanje brzine kretanja

Obveza povećanja brzine kretanja

Obveza zaustavljanja

Zabrana prolaska smjerom koji siječe smjer ispružene ruke

Slobodan bočni prolaz

Priđite prometnom policajcu
Prometni znak vrijedi do prvog raskrižja !
Prometne znakove čitate od dolje prema gore (jer se često previdi dopunska ploča).
Specifični oblici znakova:


Vezano uz prednost prolaska vozila na raskrižjima postoje tri prometna znaka specifičnog oblika. Zbog toga takav prometni znak možemo prepoznati gledajući ga s leđa. Pri tome vidimo samo njegov oblik i srebrnu boju poleđine prometnog znaka. To nam je dovoljno da bi zaključili koji prometni znak ima vozilo koje nam dolazi sa bočne ceste ili iz suprotnog smjera. Prilikom približavanja raskrižju vozač ne gleda samo svoje znakove !

Opasnost na cesti

Raskrižje cesta iste važnosti

Raskrižje sa sporednom cestom pod pravim kutom

Spajanje sporedne ceste sa lijeve strane pod pravim kutom

Spajanje sporedne ceste pod pravim kutom s desne strane

Spajanje sporedne ceste pod oštrim kutom s lijeve strane

Spajanje sporedne ceste pod oštrim kutom s desne strane

Zavoj ulijevo

Zavoj udesno

Dvostruki zavoj ili više uzastopnih zavoja od kojih je prvi ulijevo

Dvostruki zavoj ili više uzastopnih zavoja od kojih je prvi udesno

Opasna nizbrdica

Opasna uzbrdica

Suženje ceste

Suženje ceste s desne strane

Suženje ceste s lijeve strane

Neravan kolnik

Neravan kolnik

Neravan kolnik

Sklizak kolnik

Kamenje pršti

Kamenje pada

Nailazak na prometna svjetla

Nailazak na prometna svjetla

Radovi na cesti

Promet u oba smjera

Raskrižje s kružnim tokom prometa

Poledica

Prevrtanje ili iskliznuće vozila

Kolona vozila

Neutvrđena bankina

Pješaci na cesti

Obilježen pješački prelaz

Djeca na cesti

Blizina zrakoplovne piste

Tunel

Bočni vjetar

Opasnost od požara

Biciklisti na cesti

Pokretni most

Blizina obale

Tramvajska pruga

Domaće životinje na cesti

Divljač na cesti

Prijelaz ceste preko željezničke pruge s branicima ili polubranicima

Prijelaz ceste preko željezničke pruge bez branika ili polubranika

Andrijin križ

Andrijin križ

Približavanje prijelazu ceste preko željezničke pruge s branicima ili polubranicima

Približavanje prijelazu ceste preko željezničke pruge bez branika ili polubranika

Raskrižje s cestom koja ima prednost prolaza

Obvezno zaustavljanje

Zabrana prometa u oba smjera

Zabrana prometa u jednom smjeru

Zabrana prometa za sva motorna vozila osim za motocikle bez prikolice i mopede

Zabrana prometa za autobuse

Zabrana prometa za teretne automobile

Zabrana prometa za cisterne

Zabrana prometa za vozila koja prevoze eksploziv ili neke lakozapaljive tvari

Zabrana prometa za vozila koja prevoze opasne tvari

Zabrana prometa za sva motorna vozila koja vuku priključno vozilo

Zabrana prometa za teretni automobil koji vuče priključno vozilo

Zabrana prometa za traktore

Zabrana prometa za motocikle

Zabrana prometa za mopede

Zabrana prometa za bicikle

Zabrana prometa za mopede i bicikle

Zabrana prometa za zaprežna vozila

Zabrana prometa za ručna kolica

Zabrana prometa za sva motorna vozila

Zabrana prometa za pješake

Zabrana prometa za vozila čija ukupna širina prelazi određenu širinu

Zabrana prometa za vozila čija ukupna visina prelazi odeđenu visinu

Zabrana prometa za vozila čija ukupna masa prelazi određenu masu

Zabrana prometa za vozila koja prekoračuju određeno osovinsko opterećenje

Zabrana prometa za vozila koja prekoračuju određenu dužinu

Najmanja udaljenost između vozila

Zabrana skretanja ulijevo

Zabrana skretanja udesno

Zabrana polukružnog okretanja

Ograničenje brzine

Zabrana pretjecanja svih motornih vozila osim motocikla bez prikolice i mopeda

Zabrana pretjecanja za teretne automobile

Zabrana prolaska bez zaustavljanja - carina

Zabrana prolaska bez zaustavljanja - policija

Zabrana prolaska bez zaustavljanja - cestarina

Zabrana davanja zvučnih znakova

Prednost prolaska za vozila iz suprotnog smjera

Zabrana zaustavljanja i parkiranja

Zabrana parkiranja

Izmjenično parkiranje

Izmjenično parkiranje

Zabranjeno fotografiranje

Najmanja dopuštena brzina

Zimska oprema

Biciklistička staza

Pješačka staza

Pješačka i biciklistička staza

Staza za jahače

Obvezan smjer

Obvezan smjer

Obvezan smjer

Obvezan smjer

Obvezan smjer

Obvezan smjer

Dopušteni smjerovi

Dopušteni smjerovi

Dopušteni smjerovi

Obvezno obilaženje s desne strane

Obvezno obilaženje s lijeve strane

Dopušteno obilaženje

Kružni tok prometa

Prednost prolaska prema vozilima iz suprotnog smjera

Obilježen pješački prelaz

Obilježen prijelaz biciklističke staze

Djeca na cesti

Podzemni ili nadzemni pješački prelaz

Cesta sa jednosmjernim prometom

Cesta sa jednosmjernim prometom

Cesta s prednošću prolaska

Završetak ceste s prednošću prolaska

Izbočina na cesti

Prestanak zabrane pretjecanja svih motornih vozila osim mopeda

Prestanak zabrane pretjecanja za teretne automobile

Prestanak ograničenja brzine

Prestanak najmanje dopuštene brzine

Prestanak zabrane davanja zvučnih signala

Prestanak svih zabrana

Prestanak obvezne uporabe zimske opreme

Završetak bicikllističke staze

Završetak pješačke staze

Završetak staze za jahače

Zona u kojoj je ograničena brzina

Završetak zone u kojoj je ograničena brzina

Pješačka zona

Završetak pješačke zone

Područje smirenog prometa

Završetak područja smirenog prometa

Zona u kojoj je ograničeno trajanje parkiranja

Završetak zone u kojoj je ograničeno trajanje parkiranja

Brzina koja se preporučuje

Prestanak preporučene brzine

Školska patrola

Bolnica

Ustanova hitne medicinske pomoći

Policijska postaja

Parkiralište

Garaža

Vremensko ograničenje parkiranja

Telefon

Benziska postaja

Informacije

Hotel ili motel

Restoran

Pitka voda

Stajalište autobusa

Stajalište tramvaja

Taxi

Zračna luka

Luka - pristanište - trajekt

Luka - pristanište - trajekt

Marina

Kavana

Mjesto za ispuštanje otpadnih voda

Teren za kampiranje pod šatorima

Teren za kampiranje u prikolicama

Teren za kampiranje u vozilima

Teren uređen za izletnike

Planinarski dom

Vatrogasni aparat

Vozilo za pomoć na cesti

Radionica za popravak vozila

Praonica vozila

WC

Radionica za popravak guma

Radiopostaja

Vodozaštitno područje

Autocesta

Završetak autoceste

Cesta namijenjena isključivo za promet motornih vozila - brza cesta

Završetak ceste namijenjene isključivo za promet motornih vozila - brze ceste

Slijepa cesta

Smjer kretanja vozila do raskrižja na kojem je zabranjeno skretanje ulijevo

Ugibalište za zaustavljanje vozila u nuždi

Ugibalište za zaustavljanje

Planinski prijevoj

Rijeka

Cestovna građevina

Cestovna građevina

Policijska postaja

Naziv naseljenog mjesta

Završetak naseljenog mjesta

Putokaz

Putokaz

Putokaz za zračnu luku

Putokaz za autocestu ili brzu cestu

Putokaz za autocestu ili brzu cestu

Prestrojavanje vozila

Prestrojavanje vozila s nazivima mjesta

Otvaranje prometne trake za vozila javnog prijevoza putnika

Zatvaranje prometne trake za vozila javnog prijevoza putnika

Prometna traka za vozila javnog prijevoza putnika

Otvaranje prometne trake

Zatvaranje prometne trake

Dopuštena brzina na pojedinoj prometnoj traci

Prometna traka za spora vozila

Zatvaranje prometne trake za spora vozila

Izlaz s autoceste ili brze ceste

Ploča za označavanje izlaza

Odmorište

Odmorište

Zabrana ulaska određenih vrsta vozila na autocestu

Cestarina

Obavijest o naplati cestarine

Obvezno uzimanje naplatne karte

Naplata cestarine

Elektronska naplata cestarine

Naplata cestarine smart karticom

Predznak za obilazak

Putokaz obilaska

Traka za prekrivanje znakova

Obilazan smjer za određene vrste vozila

Obilazan smjer za određene vrste vozila

Predznak za ručno upravljanje prometom

Prometne trake namjenjene određenoj vrsti vozila

Prometne trake namjenjene određenoj vrsti vozila

Predznak za preusmjeravanje prometa na cesti s odvojenim kolničkim trakama

Predznak za preusmjeravanje prometa na cesti s odvojenim kolničkim trakama

Predznak za preusmjeravanje prometa na cesti s odvojenim kolničkim trakama

Predznak za preusmjeravanje prometa na cesti s odvojenim kolničkim trakama

Predznak za preusmjeravanje prometa na cesti s odvojenim kolničkim trakama

Ploča za označavanje ulica

Republika Hrvatska

Ograničenje najveće dopuštene brzine na hrvatskim cestama

Nacionalna oznaka

Sigurnosni izlaz

Smjer za sigurnosni izlaz

Oznaka broja izlaza iz čvorišta

Broj međunarodne ceste

Broj autoceste

Broj državne ceste

Broj županijske ceste

Kilometarska oznaka za autoceste ili brze ceste

Oznaka dionice državne ceste

Oznaka dionice županijske ceste

Predputokaz za izlaz s autoceste ili brze ceste s oznakom izlaza

Predputokaz za čvorište autocesta s oznakom čvorišta

Raskrižje

Raskrižje

Raskrižje kružnog oblika

Predputokazna ploča

Predputokazna ploča

Predputokazna ploča

Predputokaz

Predputokaz za izlaz

Predputokaz za izlaz

Putokazna ploča

Putokaz na portalu iznad jedne prometne trake

Putokaz na portalu iznad jedne prometne trake

Putokaz na portalu iznad dvije prometne trake

Putokaz na portalu iznad dvije prometne trake

Potvrda smjera
Izvor: http://www.instruktor-voznje.com.hr/prometni_znakovi/#opcenito_o_prometnim_znakovima
|
||||||
|
PARTNERI |
||||||
|
|
||||||
|
||||||
|
Prometna Učilica Copyright @ 2020. | Moj telekom d.o.o. | Sva prava pridržana. |
Kako nije epidemiološki prihvatljiv neposredan rad u učionici s učenicima HAK je pripremio audiovizualne materijale (plakat, kratke video spotove) povodom početka nove školske godine, koje i autoklubovi slobodno mogu koristiti u svojim komunikacijama.
Spotovi:
S poštovanjem,
Hrvatski autoklub Auto-kub "Sesvete"
Povodom Dana škole 2019. u informatičkoj učionici organizira se radionica iz prometne kulture i ispitni test iz nastavnog predmeta Prometni propisi i sigurnosna pravila koji se polaže na računalu.
https://demo-ispiti.hak.hr/user/entrance.aspx
Ekipa od četvero učenika naše škole iz 5. a Matea Radić i Karla Golubić i 5. B Jona Pesserl i Emanuel osvojila je treće mjesto na natjecanju škola Gradske četvrti Sesvete Sigurno u prometu 2019. u konkrienciji od 12 ekipa.
Učenica Matea Radić iz 5. A osvojila je 3. mjesto u pojedinačnoj konkurenciji.
Učenici druge ekipe učenika naše škole osvojila je 9. mjesto.
Na Županijskom natjecanju Sigurno u prometu 2019. svojili su 10. mjesto.
Čestitke učenicima!
Dana 5.travnja 2017. godine u Osnovnoj školi Iver, Sesvetski Kraljevec
održano je završno natjecanje u prometno preventivnoj akciji
Sigurno u prometu 2017. godine na razini Gradske četvrti Sesvete.
Auto-klub "Sesvete" jedini organizira natjecanje na razini gradske četvrti
radi broja osnovnih škola i zainteresiranosti učenika na području Gradske četvrti Sesvete.
Natjecalo se četrnaest ekipa iz osam osnovih škola koju su činile
dvije djevojčice i dva dječaka.
Najuspješnije među djevojčicama su:
1. Krišto Jana, OŠ Sesvete 1
2. Židovec Ema, OŠ Ivana Granđe 1
3. Jelovečki Josipa, OŠ Ivana granđe 2
Najuspješniji među dječacima su:
1. Glasnović Emanuel, OŠ Sesvete 1
2. Lovrić Petar, OŠ Ivana Granđe 1
3. Radić Marijano, OŠ Sesvete 1
Ekipe koje su pokazale naviše znanja i vještine:
1. OŠ Sesvete 1 (mentorica Antonija Kuliš)
2. OŠ Ivana Granđe 1 (mentorica Danica Črljenec)
3. OŠ Iver 2 (mentor Rubčić Roman)
Posebna zahvala svim mentorima i ravnateljima koji shvaćaju značaj prometne preventive.
Mentorima Vlatki Pavić i Romanu Rubčić kojima je to prvo natjecanje puno zadovoljstva
na idućim susretima i natjecanju.
Osobita zahvala djelatnicima OŠ Iver pod vodstvom ravnateljice Katarine Rajković
koji su prihvatili domaćinstvo natjecanja.
Natjecanje su uveličali svojom nazočnošću predstavnici Gradske četvrti Sesvete,
predstavnik PU zagrebačke (Odjel prometne preventive),
predstavnik PP Sesvete, predstavnik HAK-a i ravnateljice osnovnih škola
na području Gradske četvrti Sesvete.
Učenicima i mentorima koji su prijavljeni za županijsku razinu
želimo puno znanja i vještina te odlazak na državno natjecanje.
Županijsko natjecanje iz prometne kulture SUP 2017 održat će se u petak 5. svibnja 2017. u OŠ Lovre pl. Matačića u Zagrebu, Laurenčićeva 1.
Otvorenje Županijsko natjecanje je u 8,30 a natjecanje počinje u 9,00, traje do oko 15 sati
Najvažnije detalje vezane uz ispit na županijskog natjecanju:
ispit se sastoji od 30 pitanja
Molim učenike s popisa da u petak 5. svibnja u 7:30 sati budu ispred Šempera nasuprot crkve (sadašnja benzinska stanica Petrol) od kuda se kreće na natjecanje u u OŠ Lovre pl. Matačića u Zagrebu, Laurenčićeva 1.
1. Stela Tojagić
2. Ema Jozić
3. Ivan Bajan
4. Gabrijel Grgić
Mentorica: Vlatka Pavić
U priloženim dokumenita nalaze se testovi i upute za sudjelovanje na Županijskom natjecanju iz prometne kulture SUP 2017.
Osnovne informacije
1. Procedura za osposobljavanje upravljanja biciklom
Program osposobljavanja za upravljanja biciklom daje učenicima 5. razreda osnovne škole mogućnost stjecanja dodatnih kompetencija koje pridonose njihovu sigurnijem sudjelovanju u prometu, ali i mogućnost polaganja biciklističkoga ispita i dobivanje potvrde o osposobljenosti za upravljanje biciklom. Djeca s navršenih devet godina, sukladno Zakonu o sigurnosti prometa na cestama, koja su u školama osposobljena i za to im je izdana potvrda, moći će samostalno upravljati biciklom na cesti, a ostala djeca s navršenih devet godina isto će moći samo u pratnji osobe koja je navršila 16 godina.
Program se izvodi u trajanju od 16 školskih sati i sastavni je dio školskoga kurikuluma osnovne škole ili programa rada ustanove koja provodi odgoj i obrazovanje djece i mladih i/ili organizaciju slobodnoga vremena djece i mladih, koja se za njega opredijeli i u kojoj su stvoreni preduvjeti za njegovo izvođenje.
Program se u školama izvodi kao izvannastavnu aktivnost, a u drugim ustanovama koje provode odgoj i obrazovanje djece i mladih i/ili organizaciju slobodnoga vremena djece i mladih kao izvanškolska aktivnost. Program izvodi učitelj tehničke kulture ili drugi učitelj koja je prošao odgovarajuću edukaciju agencije nadležne za odgoj i obrazovanje.
Učitelj je dužan učenike i roditelje ili staratelje obavijestiti o mogućnostima uključivanja u Program te o važnosti stjecanja dodatnog znanja, vještina i sposobnosti koje pridonose sigurnom sudjelovanju djeteta u prometu.
Roditelj ili staratelj potpisuje pisanu suglasnost za uključivanje svoga djeteta u Program.
Učenik koji se uključi u Program ne ocjenjuje se ocjenom, nego nakon položenoga ispita dobiva Potvrdu o osposobljenosti za upravljanje biciklom.
Učenik se može uključiti u Program i bez obveze polaganja ispita, ali u tom slučaju neće dobiti Potvrdu.
2. Opis programa
Program se sastoji od dva modula, od kojih se svaki izvodi osam školskih sati.
U prvom modulu, nakon utvrđivanja početnog znanja i vještina za vožnju biciklom, učenici, vođeni učiteljem tehničke kulture ili drugim učiteljem kojega je zadužio ravnatelj, prepoznaju i opisuju elemente prometa u užoj i široj okolici škole. Prednost u organizaciji učenja imaju aktivnosti samih učenika pa se moraju osigurati uvjeti i sredstva za izvođenje: učionica, bicikl, priručnici, plakati, prezentacije, filmovi, animacije. Radi postizanja planiranih ishoda preporučuju se različite metode i oblici rada (razgovor, rasprava, mnoštvo ideja i to radom u parovima i malim skupinama).
Na kraju završetka učenja i poučavanja ovoga modula učenik prepoznaje i opisuje elemente prometa u široj okolici škole, identificira prednost prolaska na raskrižjima poštujući prometne propise i pravila.
Drugi modul omogućuje stjecanje praktičnih vještina vožnje biciklom. Na kraju bi ovoga modula učenik trebao samostalno i točno voziti bicikl na poligonu po zadanim uvjetima.
Ostvareni ishodi provjeravaju se polaganjem ispita. Učenici koji su u program uključeni u drugoj ustanovi koja provodi odgoj i obrazovanje djece i mladih i/ili organizaciju slobodnoga vremena djece i mladih ispit polažu u osnovnoj školi koju pohađaju ili u osnovnoj školi koja navedeni Program provodi.
2. Prikaz modula i broj sati po razrednom odjelu
| R.BR. | Modul | Broj sati |
| 1. | Prometni propisi i pravila | 8 |
| 2. | Vožnja biciklom | 7 |
| 3. | Ukupno sati osposobljavanja | 15 |
| 4. | Polaganje ispita | 1 |
| 5. | Ukupno | 16 |
3. Program po modulima
A) Pravila kretanja u prometu
|
Sadržaj |
Očekivani ishodi za učenika |
|---|---|
|
|
B) Vježbanje vožnje biciklom
|
Sadržaj |
Očekivani ishodi za učenika |
|---|---|
|
|
4. Polaganje ispita
Polaganje ispita provodi se u suradnji učitelja, zaposlenika HAK-a ili autoklubova i policijskih službenika. Za uređenje poligona odgovoran je ravnatelj škole, odnosno druge ustanove koja provodi odgoj i obrazovanje djece i mladih ili organizaciju slobodnoga vremena djece i mladih, koji u suradnji s osnivačem treba brinuti i o njegovu održavanju.
Ispit se sastoji od dva dijela. U prvom se dijelu provodi pisana provjera znanja (pisani test ili on-line provjera znanja) u učionici.
Drugi dio ispita je vožnja bicikla koja se izvodi na poligonu, a obuhvaća: demonstraciju i praktičnu vožnju bicikla na poligonu po zadanim uvjetima, uz analizu slučajeva i diskusiju. Učenici polažu praktičnu vožnju bicikla izvršavajući zadaće koje od njih traži zaposlenik HAK-a ili pripadajućeg autokluba i policijski službenik uz nazočnost učitelja.
Pisane testove i nacrte poligona izrađuje HAK, a predstavnik nadležne agencije za odgoj i obrazovanje daje stručno mišljenje za njihovu provedbu.
Pisanu provjeru znanja i polaganje praktične vožnje bicikla na poligonu provode policijski službenik i zaposlenik HAK-a ili autokluba, uz nazočnost učitelja koji nema prava utjecaja na ishod ispita.
Na ispitu učenici trebaju pokazati zadovoljavajuće znanje iz teorije i odgovarajući stupanj ovladavanja praktičnim znanjem i umijećima, što uključuje vještinu vožnje biciklom uz istodobno poštovanje pravila kretanja i poznavanje prometnih znakova i propisa bitnih za sigurno kretanje pješaka i biciklista u prometu.
Da bi položio ispit, učenik mora ostvariti najmanje 70% očekivanih ishoda u pisanom i praktičnom dijelu ispita.
Učeniku koji je uspješno položilo ispit dodjeljuje se Potvrda o osposobljenosti za upravljanje biciklom. Od učenika se očekuje primjena stečenih vještina i znanja te sigurno i odgovorno kretanje u prometu.
Učenicima koji nisu zadovoljili traženu razinu osposobljenosti za samostalnu vožnju biciklom omogućit će se instruktivna pomoć ili će im se nakon samostalnog vježbanja uz pomoć roditelja omogućiti ponovno polaganje ispita.
Uz redovite postupke praćenja, analiziranja i vrednovanja programa koje škole provode za sve redovite, izborne, izvannastavne i izvanškolske aktivnosti, postignuća će se tog Programa, zbog svoje osobite važnosti, posebno vrednovati i na razini Nacionalnoga programa sigurnosti cestovnog prometa i HAK-a.
Vrednovanje će, uz obuhvat i uspješnost učenika u svladavanju Programa, uključiti i praćenje statističkih podataka o broju djece stradale u prometu na području koje pokriva škola, dobivenih od uprave škole, osiguravajućeg društva u kojem su osigurani učenici škole te nadležne Policijske uprave ili postaje.

Izvor: https://bicikli.hak.hr/osnovno
U utorak 14. ožujka u 11:45 sati na igralištu naše škole organizirat će se vožnja biciklom po poligonu. Skice poligona priložene su u nastavku.
Mole se učenici da na poligon donesu bicikli, ako ga imaju. Dovoljna su 2-3 bicikla za izvođenje prometne kulture na poligonu.
Prometna kultura
Pješaci u prometu
Web stranica s programom za osposobljavanja za upravljanje biciklom nalazi se na poveznici https://bicikli.hak.hr/