
Skretanje udesno uz desni rub
Aktivacija usluge Microsoft365 moguća je putem novog self-care portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Aktivacija usluga moguća je putem novog self-care (CARNET info) portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Korisnici koji su već aktivirali navedene usluge i dalje im mogu pristupati prijavom u sustav o365 putem stranice: portal.office.com.
Pitanja i odgovori
https://installer.eduroam.hr/faq.php
Ostali operacijski sustavi
https://cat.eduroam.org/?idp=6883
JUTARNJA SMJENA | ![]() |
|
sat | početak | kraj |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
UŽINA | 9:35 | 9:45 |
3. | 9:45 | 10:30 |
UŽINA | 10:30 | 10:40 |
4. | 10:40 | 11:25 |
5. | 11:30 | 12:15 |
6. | 12:20 | 13:05 |
POPODNEVNA SMJENA | ![]() |
|
sat | početak | kraj |
1. | 14:00 | 14:45 |
2. | 14:50 | 15:35 |
UŽINA | 15:35 | 15:45 |
3. | 15:45 | 16:30 |
UŽINA | 16:30 | 16:40 |
4. | 16:40 | 17:25 |
5. | 17:30 | 18:15 |
6. | 18:20 | 19:05 |
U prilogu su upute za pristup virtualnim učionicama i pomoć oko tableta. U virtualnim učionicama vrijede pravila kućnog reda Škole. Svaka zlouporaba će biti sankcionirana. U prilogu se nalazi uputa za učenike - pravila ponašanja.
Rita Zonjić, učenica 8. razreda naše škole, i ove je godine osvojila Oskar znanja kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika 2018.
Skretanje udesno uz desni rub
Skretanje ulijevo uz središnju crtu
Neispravan položaj vozila u traci prilikom vožnje ravno
Lijevi skretač nema prednost
Pravilo desnoga
Pravilo desnoga
Pravilo desnoga
Vozilo koje nema nikoga sa desne strane ide prvo
Nema prednosti jer vozila nemaju dodirnih točaka
Vozilo koje nema nikoga sa desne strane ide prvo
Vozilo koje nema nikoga sa desne strane ide prvo ali prvo mora propustiti vozilo koje se kreće ravno
Cesta sa prednošću prolaska
Vozila u skretanju su na cesti sa prednošću prolaska
Vozilo koje skreće ulijevo i vozilo koje ide ravno su na glavnoj cesti, lijevi skretač mora propustiti vozilo koje se kreće ravno
Vozila koja nemaju znak trokut idu prva
Vozilo koje je na cesti sa prednošću prolaska, a sa desne je stane ide prvo
Vozilo koje je na cesti sa prednošću prolaska, a sa desne je stane ide prvo
Vozilo koje je na cesti sa prednošću prolaska, a sa desne je stane ide prvo
Vozilo koje je na cesti sa prednošću prolaska ide prvo
Vozilo koje je na cesti sa prednošću prolaska, a sa desne je stane ide prvo
Vozila koja su na cesti sa prednošću prolaska idu prva, nemaju dodirnih točaka
Vozilo koje je na cesti sa prednošću prolaska, a sa desne je stane ide prvo
Vozilo koje je na cesti sa prednošću prolaska, a sa desne je stane ide prvo
Lijevi skretač nema prednost
Vozilom ne smijete ući u raskrižje bez obzira na zeleno svijetlo ako biste time mogli ometati druga vozila
Vozač koji je u raskrižje ušao na zeleno svjetlo mora napustiti raskrižje i morate mu to omogućiti
Točka dodira dva vozila
Prednost imaju pješaci koji se kreću pješačkim prijelazom
Prednost ima biciklista koji vozi biciklističkom stazom
Biciklista ima znak trokut i nema prednost
Autobus ima prednost jer vozi ravno
Etičnost prilikom skretanja, svako vozilo skreće u prvu traku
Obvezno zaustavljanje za sva vozila prema kojima je okrenut dlan
Obvezno zaustavljanje za sva vozila ispred raskrižja
Zabrana prijelaza za pješake
Slobodan bočni prolaz
Obveza smanjivanje brzine kretanja
Obveza povećanja brzine kretanja
Obveza zaustavljanja
Zabrana prolaska smjerom koji siječe smjer ispružene ruke
Slobodan bočni prolaz
Priđite prometnom policajcu
Prometni znak vrijedi do prvog raskrižja !
Prometne znakove čitate od dolje prema gore (jer se često previdi dopunska ploča).
Specifični oblici znakova:
Vezano uz prednost prolaska vozila na raskrižjima postoje tri prometna znaka specifičnog oblika. Zbog toga takav prometni znak možemo prepoznati gledajući ga s leđa. Pri tome vidimo samo njegov oblik i srebrnu boju poleđine prometnog znaka. To nam je dovoljno da bi zaključili koji prometni znak ima vozilo koje nam dolazi sa bočne ceste ili iz suprotnog smjera. Prilikom približavanja raskrižju vozač ne gleda samo svoje znakove !
Opasnost na cesti
Raskrižje cesta iste važnosti
Raskrižje sa sporednom cestom pod pravim kutom
Spajanje sporedne ceste sa lijeve strane pod pravim kutom
Spajanje sporedne ceste pod pravim kutom s desne strane
Spajanje sporedne ceste pod oštrim kutom s lijeve strane
Spajanje sporedne ceste pod oštrim kutom s desne strane
Zavoj ulijevo
Zavoj udesno
Dvostruki zavoj ili više uzastopnih zavoja od kojih je prvi ulijevo
Dvostruki zavoj ili više uzastopnih zavoja od kojih je prvi udesno
Opasna nizbrdica
Opasna uzbrdica
Suženje ceste
Suženje ceste s desne strane
Suženje ceste s lijeve strane
Neravan kolnik
Neravan kolnik
Neravan kolnik
Sklizak kolnik
Kamenje pršti
Kamenje pada
Nailazak na prometna svjetla
Nailazak na prometna svjetla
Radovi na cesti
Promet u oba smjera
Raskrižje s kružnim tokom prometa
Poledica
Prevrtanje ili iskliznuće vozila
Kolona vozila
Neutvrđena bankina
Pješaci na cesti
Obilježen pješački prelaz
Djeca na cesti
Blizina zrakoplovne piste
Tunel
Bočni vjetar
Opasnost od požara
Biciklisti na cesti
Pokretni most
Blizina obale
Tramvajska pruga
Domaće životinje na cesti
Divljač na cesti
Prijelaz ceste preko željezničke pruge s branicima ili polubranicima
Prijelaz ceste preko željezničke pruge bez branika ili polubranika
Andrijin križ
Andrijin križ
Približavanje prijelazu ceste preko željezničke pruge s branicima ili polubranicima
Približavanje prijelazu ceste preko željezničke pruge bez branika ili polubranika
Raskrižje s cestom koja ima prednost prolaza
Obvezno zaustavljanje
Zabrana prometa u oba smjera
Zabrana prometa u jednom smjeru
Zabrana prometa za sva motorna vozila osim za motocikle bez prikolice i mopede
Zabrana prometa za autobuse
Zabrana prometa za teretne automobile
Zabrana prometa za cisterne
Zabrana prometa za vozila koja prevoze eksploziv ili neke lakozapaljive tvari
Zabrana prometa za vozila koja prevoze opasne tvari
Zabrana prometa za sva motorna vozila koja vuku priključno vozilo
Zabrana prometa za teretni automobil koji vuče priključno vozilo
Zabrana prometa za traktore
Zabrana prometa za motocikle
Zabrana prometa za mopede
Zabrana prometa za bicikle
Zabrana prometa za mopede i bicikle
Zabrana prometa za zaprežna vozila
Zabrana prometa za ručna kolica
Zabrana prometa za sva motorna vozila
Zabrana prometa za pješake
Zabrana prometa za vozila čija ukupna širina prelazi određenu širinu
Zabrana prometa za vozila čija ukupna visina prelazi odeđenu visinu
Zabrana prometa za vozila čija ukupna masa prelazi određenu masu
Zabrana prometa za vozila koja prekoračuju određeno osovinsko opterećenje
Zabrana prometa za vozila koja prekoračuju određenu dužinu
Najmanja udaljenost između vozila
Zabrana skretanja ulijevo
Zabrana skretanja udesno
Zabrana polukružnog okretanja
Ograničenje brzine
Zabrana pretjecanja svih motornih vozila osim motocikla bez prikolice i mopeda
Zabrana pretjecanja za teretne automobile
Zabrana prolaska bez zaustavljanja - carina
Zabrana prolaska bez zaustavljanja - policija
Zabrana prolaska bez zaustavljanja - cestarina
Zabrana davanja zvučnih znakova
Prednost prolaska za vozila iz suprotnog smjera
Zabrana zaustavljanja i parkiranja
Zabrana parkiranja
Izmjenično parkiranje
Izmjenično parkiranje
Zabranjeno fotografiranje
Najmanja dopuštena brzina
Zimska oprema
Biciklistička staza
Pješačka staza
Pješačka i biciklistička staza
Staza za jahače
Obvezan smjer
Obvezan smjer
Obvezan smjer
Obvezan smjer
Obvezan smjer
Obvezan smjer
Dopušteni smjerovi
Dopušteni smjerovi
Dopušteni smjerovi
Obvezno obilaženje s desne strane
Obvezno obilaženje s lijeve strane
Dopušteno obilaženje
Kružni tok prometa
Prednost prolaska prema vozilima iz suprotnog smjera
Obilježen pješački prelaz
Obilježen prijelaz biciklističke staze
Djeca na cesti
Podzemni ili nadzemni pješački prelaz
Cesta sa jednosmjernim prometom
Cesta sa jednosmjernim prometom
Cesta s prednošću prolaska
Završetak ceste s prednošću prolaska
Izbočina na cesti
Prestanak zabrane pretjecanja svih motornih vozila osim mopeda
Prestanak zabrane pretjecanja za teretne automobile
Prestanak ograničenja brzine
Prestanak najmanje dopuštene brzine
Prestanak zabrane davanja zvučnih signala
Prestanak svih zabrana
Prestanak obvezne uporabe zimske opreme
Završetak bicikllističke staze
Završetak pješačke staze
Završetak staze za jahače
Zona u kojoj je ograničena brzina
Završetak zone u kojoj je ograničena brzina
Pješačka zona
Završetak pješačke zone
Područje smirenog prometa
Završetak područja smirenog prometa
Zona u kojoj je ograničeno trajanje parkiranja
Završetak zone u kojoj je ograničeno trajanje parkiranja
Brzina koja se preporučuje
Prestanak preporučene brzine
Školska patrola
Bolnica
Ustanova hitne medicinske pomoći
Policijska postaja
Parkiralište
Garaža
Vremensko ograničenje parkiranja
Telefon
Benziska postaja
Informacije
Hotel ili motel
Restoran
Pitka voda
Stajalište autobusa
Stajalište tramvaja
Taxi
Zračna luka
Luka - pristanište - trajekt
Luka - pristanište - trajekt
Marina
Kavana
Mjesto za ispuštanje otpadnih voda
Teren za kampiranje pod šatorima
Teren za kampiranje u prikolicama
Teren za kampiranje u vozilima
Teren uređen za izletnike
Planinarski dom
Vatrogasni aparat
Vozilo za pomoć na cesti
Radionica za popravak vozila
Praonica vozila
WC
Radionica za popravak guma
Radiopostaja
Vodozaštitno područje
Autocesta
Završetak autoceste
Cesta namijenjena isključivo za promet motornih vozila - brza cesta
Završetak ceste namijenjene isključivo za promet motornih vozila - brze ceste
Slijepa cesta
Smjer kretanja vozila do raskrižja na kojem je zabranjeno skretanje ulijevo
Ugibalište za zaustavljanje vozila u nuždi
Ugibalište za zaustavljanje
Planinski prijevoj
Rijeka
Cestovna građevina
Cestovna građevina
Policijska postaja
Naziv naseljenog mjesta
Završetak naseljenog mjesta
Putokaz
Putokaz
Putokaz za zračnu luku
Putokaz za autocestu ili brzu cestu
Putokaz za autocestu ili brzu cestu
Prestrojavanje vozila
Prestrojavanje vozila s nazivima mjesta
Otvaranje prometne trake za vozila javnog prijevoza putnika
Zatvaranje prometne trake za vozila javnog prijevoza putnika
Prometna traka za vozila javnog prijevoza putnika
Otvaranje prometne trake
Zatvaranje prometne trake
Dopuštena brzina na pojedinoj prometnoj traci
Prometna traka za spora vozila
Zatvaranje prometne trake za spora vozila
Izlaz s autoceste ili brze ceste
Ploča za označavanje izlaza
Odmorište
Odmorište
Zabrana ulaska određenih vrsta vozila na autocestu
Cestarina
Obavijest o naplati cestarine
Obvezno uzimanje naplatne karte
Naplata cestarine
Elektronska naplata cestarine
Naplata cestarine smart karticom
Predznak za obilazak
Putokaz obilaska
Traka za prekrivanje znakova
Obilazan smjer za određene vrste vozila
Obilazan smjer za određene vrste vozila
Predznak za ručno upravljanje prometom
Prometne trake namjenjene određenoj vrsti vozila
Prometne trake namjenjene određenoj vrsti vozila
Predznak za preusmjeravanje prometa na cesti s odvojenim kolničkim trakama
Predznak za preusmjeravanje prometa na cesti s odvojenim kolničkim trakama
Predznak za preusmjeravanje prometa na cesti s odvojenim kolničkim trakama
Predznak za preusmjeravanje prometa na cesti s odvojenim kolničkim trakama
Predznak za preusmjeravanje prometa na cesti s odvojenim kolničkim trakama
Ploča za označavanje ulica
Republika Hrvatska
Ograničenje najveće dopuštene brzine na hrvatskim cestama
Nacionalna oznaka
Sigurnosni izlaz
Smjer za sigurnosni izlaz
Oznaka broja izlaza iz čvorišta
Broj međunarodne ceste
Broj autoceste
Broj državne ceste
Broj županijske ceste
Kilometarska oznaka za autoceste ili brze ceste
Oznaka dionice državne ceste
Oznaka dionice županijske ceste
Predputokaz za izlaz s autoceste ili brze ceste s oznakom izlaza
Predputokaz za čvorište autocesta s oznakom čvorišta
Raskrižje
Raskrižje
Raskrižje kružnog oblika
Predputokazna ploča
Predputokazna ploča
Predputokazna ploča
Predputokaz
Predputokaz za izlaz
Predputokaz za izlaz
Putokazna ploča
Putokaz na portalu iznad jedne prometne trake
Putokaz na portalu iznad jedne prometne trake
Putokaz na portalu iznad dvije prometne trake
Putokaz na portalu iznad dvije prometne trake
Potvrda smjera
Izvor: http://www.instruktor-voznje.com.hr/prometni_znakovi/#opcenito_o_prometnim_znakovima
|
||||||
PARTNERI |
||||||
|
||||||
|
||||||
Prometna Učilica Copyright @ 2020. | Moj telekom d.o.o. | Sva prava pridržana. |
Kako nije epidemiološki prihvatljiv neposredan rad u učionici s učenicima HAK je pripremio audiovizualne materijale (plakat, kratke video spotove) povodom početka nove školske godine, koje i autoklubovi slobodno mogu koristiti u svojim komunikacijama.
Spotovi:
S poštovanjem,
Hrvatski autoklub Auto-kub "Sesvete"
Povodom Dana škole 2019. u informatičkoj učionici organizira se radionica iz prometne kulture i ispitni test iz nastavnog predmeta Prometni propisi i sigurnosna pravila koji se polaže na računalu.
https://demo-ispiti.hak.hr/user/entrance.aspx
Ekipa od četvero učenika naše škole iz 5. a Matea Radić i Karla Golubić i 5. B Jona Pesserl i Emanuel osvojila je treće mjesto na natjecanju škola Gradske četvrti Sesvete Sigurno u prometu 2019. u konkrienciji od 12 ekipa.
Učenica Matea Radić iz 5. A osvojila je 3. mjesto u pojedinačnoj konkurenciji.
Učenici druge ekipe učenika naše škole osvojila je 9. mjesto.
Na Županijskom natjecanju Sigurno u prometu 2019. svojili su 10. mjesto.
Čestitke učenicima!
Dana 5.travnja 2017. godine u Osnovnoj školi Iver, Sesvetski Kraljevec
održano je završno natjecanje u prometno preventivnoj akciji
Sigurno u prometu 2017. godine na razini Gradske četvrti Sesvete.
Auto-klub "Sesvete" jedini organizira natjecanje na razini gradske četvrti
radi broja osnovnih škola i zainteresiranosti učenika na području Gradske četvrti Sesvete.
Natjecalo se četrnaest ekipa iz osam osnovih škola koju su činile
dvije djevojčice i dva dječaka.
Najuspješnije među djevojčicama su:
1. Krišto Jana, OŠ Sesvete 1
2. Židovec Ema, OŠ Ivana Granđe 1
3. Jelovečki Josipa, OŠ Ivana granđe 2
Najuspješniji među dječacima su:
1. Glasnović Emanuel, OŠ Sesvete 1
2. Lovrić Petar, OŠ Ivana Granđe 1
3. Radić Marijano, OŠ Sesvete 1
Ekipe koje su pokazale naviše znanja i vještine:
1. OŠ Sesvete 1 (mentorica Antonija Kuliš)
2. OŠ Ivana Granđe 1 (mentorica Danica Črljenec)
3. OŠ Iver 2 (mentor Rubčić Roman)
Posebna zahvala svim mentorima i ravnateljima koji shvaćaju značaj prometne preventive.
Mentorima Vlatki Pavić i Romanu Rubčić kojima je to prvo natjecanje puno zadovoljstva
na idućim susretima i natjecanju.
Osobita zahvala djelatnicima OŠ Iver pod vodstvom ravnateljice Katarine Rajković
koji su prihvatili domaćinstvo natjecanja.
Natjecanje su uveličali svojom nazočnošću predstavnici Gradske četvrti Sesvete,
predstavnik PU zagrebačke (Odjel prometne preventive),
predstavnik PP Sesvete, predstavnik HAK-a i ravnateljice osnovnih škola
na području Gradske četvrti Sesvete.
Učenicima i mentorima koji su prijavljeni za županijsku razinu
želimo puno znanja i vještina te odlazak na državno natjecanje.
Županijsko natjecanje iz prometne kulture SUP 2017 održat će se u petak 5. svibnja 2017. u OŠ Lovre pl. Matačića u Zagrebu, Laurenčićeva 1.
Otvorenje Županijsko natjecanje je u 8,30 a natjecanje počinje u 9,00, traje do oko 15 sati
Najvažnije detalje vezane uz ispit na županijskog natjecanju:
ispit se sastoji od 30 pitanja
Molim učenike s popisa da u petak 5. svibnja u 7:30 sati budu ispred Šempera nasuprot crkve (sadašnja benzinska stanica Petrol) od kuda se kreće na natjecanje u u OŠ Lovre pl. Matačića u Zagrebu, Laurenčićeva 1.
1. Stela Tojagić
2. Ema Jozić
3. Ivan Bajan
4. Gabrijel Grgić
Mentorica: Vlatka Pavić
U priloženim dokumenita nalaze se testovi i upute za sudjelovanje na Županijskom natjecanju iz prometne kulture SUP 2017.
Osnovne informacije
1. Procedura za osposobljavanje upravljanja biciklom
Program osposobljavanja za upravljanja biciklom daje učenicima 5. razreda osnovne škole mogućnost stjecanja dodatnih kompetencija koje pridonose njihovu sigurnijem sudjelovanju u prometu, ali i mogućnost polaganja biciklističkoga ispita i dobivanje potvrde o osposobljenosti za upravljanje biciklom. Djeca s navršenih devet godina, sukladno Zakonu o sigurnosti prometa na cestama, koja su u školama osposobljena i za to im je izdana potvrda, moći će samostalno upravljati biciklom na cesti, a ostala djeca s navršenih devet godina isto će moći samo u pratnji osobe koja je navršila 16 godina.
Program se izvodi u trajanju od 16 školskih sati i sastavni je dio školskoga kurikuluma osnovne škole ili programa rada ustanove koja provodi odgoj i obrazovanje djece i mladih i/ili organizaciju slobodnoga vremena djece i mladih, koja se za njega opredijeli i u kojoj su stvoreni preduvjeti za njegovo izvođenje.
Program se u školama izvodi kao izvannastavnu aktivnost, a u drugim ustanovama koje provode odgoj i obrazovanje djece i mladih i/ili organizaciju slobodnoga vremena djece i mladih kao izvanškolska aktivnost. Program izvodi učitelj tehničke kulture ili drugi učitelj koja je prošao odgovarajuću edukaciju agencije nadležne za odgoj i obrazovanje.
Učitelj je dužan učenike i roditelje ili staratelje obavijestiti o mogućnostima uključivanja u Program te o važnosti stjecanja dodatnog znanja, vještina i sposobnosti koje pridonose sigurnom sudjelovanju djeteta u prometu.
Roditelj ili staratelj potpisuje pisanu suglasnost za uključivanje svoga djeteta u Program.
Učenik koji se uključi u Program ne ocjenjuje se ocjenom, nego nakon položenoga ispita dobiva Potvrdu o osposobljenosti za upravljanje biciklom.
Učenik se može uključiti u Program i bez obveze polaganja ispita, ali u tom slučaju neće dobiti Potvrdu.
2. Opis programa
Program se sastoji od dva modula, od kojih se svaki izvodi osam školskih sati.
U prvom modulu, nakon utvrđivanja početnog znanja i vještina za vožnju biciklom, učenici, vođeni učiteljem tehničke kulture ili drugim učiteljem kojega je zadužio ravnatelj, prepoznaju i opisuju elemente prometa u užoj i široj okolici škole. Prednost u organizaciji učenja imaju aktivnosti samih učenika pa se moraju osigurati uvjeti i sredstva za izvođenje: učionica, bicikl, priručnici, plakati, prezentacije, filmovi, animacije. Radi postizanja planiranih ishoda preporučuju se različite metode i oblici rada (razgovor, rasprava, mnoštvo ideja i to radom u parovima i malim skupinama).
Na kraju završetka učenja i poučavanja ovoga modula učenik prepoznaje i opisuje elemente prometa u široj okolici škole, identificira prednost prolaska na raskrižjima poštujući prometne propise i pravila.
Drugi modul omogućuje stjecanje praktičnih vještina vožnje biciklom. Na kraju bi ovoga modula učenik trebao samostalno i točno voziti bicikl na poligonu po zadanim uvjetima.
Ostvareni ishodi provjeravaju se polaganjem ispita. Učenici koji su u program uključeni u drugoj ustanovi koja provodi odgoj i obrazovanje djece i mladih i/ili organizaciju slobodnoga vremena djece i mladih ispit polažu u osnovnoj školi koju pohađaju ili u osnovnoj školi koja navedeni Program provodi.
2. Prikaz modula i broj sati po razrednom odjelu
R.BR. | Modul | Broj sati |
1. | Prometni propisi i pravila | 8 |
2. | Vožnja biciklom | 7 |
3. | Ukupno sati osposobljavanja | 15 |
4. | Polaganje ispita | 1 |
5. | Ukupno | 16 |
3. Program po modulima
A) Pravila kretanja u prometu
Sadržaj |
Očekivani ishodi za učenika |
---|---|
|
|
B) Vježbanje vožnje biciklom
Sadržaj |
Očekivani ishodi za učenika |
---|---|
|
|
4. Polaganje ispita
Polaganje ispita provodi se u suradnji učitelja, zaposlenika HAK-a ili autoklubova i policijskih službenika. Za uređenje poligona odgovoran je ravnatelj škole, odnosno druge ustanove koja provodi odgoj i obrazovanje djece i mladih ili organizaciju slobodnoga vremena djece i mladih, koji u suradnji s osnivačem treba brinuti i o njegovu održavanju.
Ispit se sastoji od dva dijela. U prvom se dijelu provodi pisana provjera znanja (pisani test ili on-line provjera znanja) u učionici.
Drugi dio ispita je vožnja bicikla koja se izvodi na poligonu, a obuhvaća: demonstraciju i praktičnu vožnju bicikla na poligonu po zadanim uvjetima, uz analizu slučajeva i diskusiju. Učenici polažu praktičnu vožnju bicikla izvršavajući zadaće koje od njih traži zaposlenik HAK-a ili pripadajućeg autokluba i policijski službenik uz nazočnost učitelja.
Pisane testove i nacrte poligona izrađuje HAK, a predstavnik nadležne agencije za odgoj i obrazovanje daje stručno mišljenje za njihovu provedbu.
Pisanu provjeru znanja i polaganje praktične vožnje bicikla na poligonu provode policijski službenik i zaposlenik HAK-a ili autokluba, uz nazočnost učitelja koji nema prava utjecaja na ishod ispita.
Na ispitu učenici trebaju pokazati zadovoljavajuće znanje iz teorije i odgovarajući stupanj ovladavanja praktičnim znanjem i umijećima, što uključuje vještinu vožnje biciklom uz istodobno poštovanje pravila kretanja i poznavanje prometnih znakova i propisa bitnih za sigurno kretanje pješaka i biciklista u prometu.
Da bi položio ispit, učenik mora ostvariti najmanje 70% očekivanih ishoda u pisanom i praktičnom dijelu ispita.
Učeniku koji je uspješno položilo ispit dodjeljuje se Potvrda o osposobljenosti za upravljanje biciklom. Od učenika se očekuje primjena stečenih vještina i znanja te sigurno i odgovorno kretanje u prometu.
Učenicima koji nisu zadovoljili traženu razinu osposobljenosti za samostalnu vožnju biciklom omogućit će se instruktivna pomoć ili će im se nakon samostalnog vježbanja uz pomoć roditelja omogućiti ponovno polaganje ispita.
Uz redovite postupke praćenja, analiziranja i vrednovanja programa koje škole provode za sve redovite, izborne, izvannastavne i izvanškolske aktivnosti, postignuća će se tog Programa, zbog svoje osobite važnosti, posebno vrednovati i na razini Nacionalnoga programa sigurnosti cestovnog prometa i HAK-a.
Vrednovanje će, uz obuhvat i uspješnost učenika u svladavanju Programa, uključiti i praćenje statističkih podataka o broju djece stradale u prometu na području koje pokriva škola, dobivenih od uprave škole, osiguravajućeg društva u kojem su osigurani učenici škole te nadležne Policijske uprave ili postaje.
Izvor: https://bicikli.hak.hr/osnovno
U utorak 14. ožujka u 11:45 sati na igralištu naše škole organizirat će se vožnja biciklom po poligonu. Skice poligona priložene su u nastavku.
Mole se učenici da na poligon donesu bicikli, ako ga imaju. Dovoljna su 2-3 bicikla za izvođenje prometne kulture na poligonu.
Prometna kultura
Pješaci u prometu
Web stranica s programom za osposobljavanja za upravljanje biciklom nalazi se na poveznici https://bicikli.hak.hr/