U prilogu su upute za pristup virtualnim učionicama i pomoć oko tableta. U virtualnim učionicama vrijede pravila kućnog reda Škole. Svaka zlouporaba će biti sankcionirana. U prilogu se nalazi uputa za učenike - pravila ponašanja.
Školska himna
Tekst: Olgica Pavičić-Čović, prof hrv. jezika
Glazba: Gordana Vojnović, prof. glaz. kulture
U Letničkoj ulici
Baš na broju pet
Sakrila se naša škola
Cijeli mali svijet.
Narančasti prozori
Što joj radost daju
Od čistoće blistaju
Sve je k'o u raju.
Tu se prva slova pišu
Tu sva djeca crtež rišu
Tu se dijeli, tu se množi (ritt.)
Tu se svako srce složi
Pripjev:
NEK' NAM SRCE BUDE PUNO
NEK' NAM ZNANJE UVIJEK CVJETA
NEK' PUTEVI SVI TE VODE
DO NAJDRAŽE ŠKOLE SVIJETA. 2X
Coda:
Nek' putevi svi te vode
Do najdraže škole svijeta.
JUTARNJA SMJENA | ![]() |
|
sat | početak | kraj |
1. | 8:00 | 8:40 |
2. | 8:45 | 9:25 |
3. | 9:40 | 10:20 |
UŽINA | 10:20 | 10:35 |
4. | 10:35 | 11:15 |
5. | 11:20 | 12:00 |
6. | 12:05 | 12:45 |
POPODNEVNA SMJENA | ![]() |
|
sat | početak | kraj |
1. | 14:00 | 14:40 |
2. | 14:45 | 15:25 |
3. | 15:40 | 16:20 |
UŽINA | 16:20 | 16:35 |
4. | 16:35 | 17:15 |
5. | 17:20 | 18:00 |
6. | 18:05 | 18:45 |
Publikacije prema tipu učenika:
Rita Zonjić, učenica 8. razreda naše škole, i ove je godine osvojila Oskar znanja kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika 2018.
« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Priložena je prezentacija o osnovama programiranja u Pythonu nastalu na temelju prezentacije s radionica autora Davora Šokaca, prof.
Python Tutor je program za pisanje koda u programskom jeziku Python i nalazi se na:
http://pythontutor.com/visualize.html#mode=edit
Upute: https://goo.gl/nfJzXH
https://www.znanje.org/knjige/computer/python/python_abc_zadaci.htm
Autori: Aleksandar Kelečević, Željko B. Grbić i grupa saradnika
Algoritmi i Programski jezik Python, Linijska strukura - Ulaz - izlaz
https://www.znanje.org/knjige/computer/python/064python/064_lin_alg_pyt_1.php?sifra=06411063.htm
https://www.znanje.org/knjige/computer/python/064python/064_lin_alg_pyt_1.php?sifra=06411072.htm
Ovo je školski blog gdje su učenicima stavljeni materijali za rad u Pythonu kao i njihove radove https://pyskola.wordpress.com/ Autor: Ivana Vezjak
Umjesto pisanja naredbi, aplikacija BlokPy temelji na vizualnom programiranju pomoću sintaktičkih blokova, slično kao u popularnom Strachu. Za razliku od njega, operacije s programskim blokovima generiraju programski kôd u programskom jeziku Python. Generirani programski kôd može se dodatno urediti/izmijeniti te poslati na izvršavanje, i to sve unutar sučelja web-preglednika.
Za razliku od aplikacija Poskok koja je ograničena na uporabu elementarnih naredbi, ova aplikacija omogućava kompleksno programiranje u Pythonu. Primjerice, omogućena je uporaba korisničkih procedura, pa čak i rekurzivnih funkcija.
„Programski kôd“, odnosno strukturu upotrijebljenih blokova moguće je spremiti u datoteku i učitati iz nje.
http://e.udzbenik.hr/odr/blokpy/
https://think.cs.vt.edu/blockpy/index/
Izvor: Sysprint, http://e.udzbenik.hr/apl/
Programski paket Poskok sastoji se od 8 metodički prilagođenih online aplikacija koje olakšavaju poučavanje i učenje osnova programskog jezika Python:
U početnim aplikacijama ne zahtijeva se poznavanje Pythonove sintakse. Sučelje je tako koncipiramo da od korisnika traži samo imenovanje varijabli i upis njihovih vrijednosti, a aplikacija sama generira programski kôd.
Kako bi se učenicima olakšalo razumijevanje koncepta varijable i pridruživanje vrijednosti istoj, u okviru Varijable prikazuju se trenutačne vrijednosti varijabli te njihova vrsta (string ili broj).
Metodički postupno uvodi se pisanje/uređivanje programskog koda u editoru naredbi. Posebno razvijen sustav pomoći na hrvatskom jeziku olakšava razumijevanje učinjenih pogrešaka i upućuje na njihov uzrok. Primjerice, za pogrešno napisan kôd:
a = int(input('zbroj = ')
generira poruku o pogrešci:
Nedostaje zatvorena zagrada funkcije int
Zadane naredbe moguće je izvršiti odjednom ili postupno, korak po korak. Potonji način omogućava bolji uvid u tijek izvođenja programa i razumijevanje njegova rada.
Automatsko iscrtavanje dijagrama toka i isticanje trenutačnog naredbenog bloka olakšava praćenje slijeda izvođenja programa, što je posebice korisno kod složenih naredbi odlučivanja i programskih petlji.
Programski kôd može se spremiti u datoteku i učitati iz nje.
Izvor: Sysprint, http://e.udzbenik.hr/odr/pmenu.asp
http://www.futura.com.hr/liga-programiranja-u-pythonu-2017-2018/
Tomo Sjekavica, Informatički klub FUTURA
Zaštićeno licencom http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/hr/
https://snakify.org/en/lessons/print_input_numbers/
https://snakify.org/en/lessons/integer_float_numbers/
Na poveznici nalaze se vježbe s osnovnim operacijama i naredbama u Phytonu:
http://www.klinci.info/programiranje_igra/1_osnovne_operacije.php