Aktivacija usluge Microsoft365 moguća je putem novog self-care portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Aktivacija usluga moguća je putem novog self-care (CARNET info) portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Korisnici koji su već aktivirali navedene usluge i dalje im mogu pristupati prijavom u sustav o365 putem stranice: portal.office.com.
Pitanja i odgovori
https://installer.eduroam.hr/faq.php
Ostali operacijski sustavi
https://cat.eduroam.org/?idp=6883
JUTARNJA SMJENA | ![]() |
|
sat | početak | kraj |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
UŽINA | 9:35 | 9:45 |
3. | 9:45 | 10:30 |
UŽINA | 10:30 | 10:40 |
4. | 10:40 | 11:25 |
5. | 11:30 | 12:15 |
6. | 12:20 | 13:05 |
POPODNEVNA SMJENA | ![]() |
|
sat | početak | kraj |
1. | 14:00 | 14:45 |
2. | 14:50 | 15:35 |
UŽINA | 15:35 | 15:45 |
3. | 15:45 | 16:30 |
UŽINA | 16:30 | 16:40 |
4. | 16:40 | 17:25 |
5. | 17:30 | 18:15 |
6. | 18:20 | 19:05 |
U prilogu su upute za pristup virtualnim učionicama i pomoć oko tableta. U virtualnim učionicama vrijede pravila kućnog reda Škole. Svaka zlouporaba će biti sankcionirana. U prilogu se nalazi uputa za učenike - pravila ponašanja.
Rita Zonjić, učenica 8. razreda naše škole, i ove je godine osvojila Oskar znanja kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika 2018.
Gradski ured za obrazovanje, kulturu i sport i ove godine organizira tradicionalnu manifestaciju pod nazivom "Dojdi osmaš, Zagreb te zove!" koja će se održati u srijedu, 14. svibnja 2014. na Trgu bana Josipa Jelačića od 10 do 16 sati.
Više od 80 srednjih škola predstavit će se svojim budućim učenicima.
Akcija kojom srednje škole promidžbenim filmom, prezentacijom na štandu ili nastupom na pozornici predstavljaju posebnosti svojih obrazovnih programa i škola, omogućava učenicima osmih razreda osnovnih škola da na jednom mjestu i s manje teškoća donesu odluku o nastavku školovanja.
U manifestaciji ove godine sudjeluje 80-ak srednjih škola Grada Zagreba a programom i nastupom na pozornici budućim srednjoškolcima predstavit će se više od 30 srednjih škola.