Aktivacija usluge Microsoft365 moguća je putem novog self-care portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Aktivacija usluga moguća je putem novog self-care (CARNET info) portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Korisnici koji su već aktivirali navedene usluge i dalje im mogu pristupati prijavom u sustav o365 putem stranice: portal.office.com.
Pitanja i odgovori
https://installer.eduroam.hr/faq.php
Ostali operacijski sustavi
https://cat.eduroam.org/?idp=6883
JUTARNJA SMJENA | ![]() |
|
sat | početak | kraj |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
UŽINA | 9:35 | 9:45 |
3. | 9:45 | 10:30 |
UŽINA | 10:30 | 10:40 |
4. | 10:40 | 11:25 |
5. | 11:30 | 12:15 |
6. | 12:20 | 13:05 |
POPODNEVNA SMJENA | ![]() |
|
sat | početak | kraj |
1. | 14:00 | 14:45 |
2. | 14:50 | 15:35 |
UŽINA | 15:35 | 15:45 |
3. | 15:45 | 16:30 |
UŽINA | 16:30 | 16:40 |
4. | 16:40 | 17:25 |
5. | 17:30 | 18:15 |
6. | 18:20 | 19:05 |
U prilogu su upute za pristup virtualnim učionicama i pomoć oko tableta. U virtualnim učionicama vrijede pravila kućnog reda Škole. Svaka zlouporaba će biti sankcionirana. U prilogu se nalazi uputa za učenike - pravila ponašanja.
Rita Zonjić, učenica 8. razreda naše škole, i ove je godine osvojila Oskar znanja kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika 2018.
Na temelju Uputa za sprječavanje i suzbijanje epidemije bolesti Covid-19 vezano uz rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2021./2022. Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i Ministarstva znanosti i obrazovanja od 26. 8. 2021., (dalje: Upute za šk. god. 2021./2022.) i čl. 57. Statuta, ravnateljica Osnovne škole Sesvetska Sela Gordana Vojnović, prof. donosi Protokol za provedbu uputa HZJZ-a I MZO-a za šk. god. 2021./2022. u OŠ Sesvetska Sela koji je priložen u nastavku pod opširnije.
Na temelju Uputa za sprječavanje i suzbijanje epidemije bolesti Covid-19 vezano uz rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2021./2022. Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i Ministarstva znanosti i obrazovanja od 26. 8. 2021., (dalje: Upute za šk. god. 2021./2022.) i čl. 57. Statuta, ravnateljica Osnovne škole Sesvetska Sela Gordana Vojnović, prof. donosi
PROTOKOL ZA PROVEDBU UPUTA HZJZ-a i MZO-a
ZA ŠK.GOD. 2021./2022. U OSNOVNOJ ŠKOLI SESVETSKA SELA
Osnovna škola Sesvetska Sela (dalje: Škola) provodi sve važeće preporuke i upute Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (dalje u tekstu: HZJZ) i Ministarstva znanosti i obrazovanja (dalje u tekstu: MZO).
O svim preporukama i uputama HZJZ-a te o provedbenim aktima Škole, svi zaposlenici, učenici i roditelji te vanjski posjetitelji, bit će obaviješteni putem mrežne stranice i oglasne ploče Škole.
ZABRANA DOLASKA
Zabranjen je dolazak učenika, te roditelja u pratnji, ukoliko ima simptome zarazne bolesti (npr. povišena temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolja, proljev, povraćanje), ima izrečenu mjeru samoizolacije ili imaju saznanja da je zaražen s COVID-19.
OGRANIČAVANJE DOLASKA NEOVLAŠTENIH OSOBA
Ulazak neovlaštenih osoba u školu (roditelji/skrbnici, drugi članovi obitelji učenika, serviseri i drugi posjetitelji) u školu ulaze samo ako je njihov ulazak neophodan, ako su pozvani ili najavljeni. Za sve potvrde i druge informacije obratite se na brojeve telefona: 2043-900, 2043-902, 2043-905, 2043-906 ili na e-mail: skola@os-sesvetska-sela-zg.skole.hr.
ZAKLJUČAVANJE GLAVNIH ULAZNIH VRATA ŠKOLE
Glavna ulazna vrata škole bit će zatvorena na način da onemogućen ulazak izvana, ali se uvijek može izići iz školske zgrade. U vrijeme dolaska učenika i djelatnika na nastavu na porti će biti dežuran domar ili spremačica. Ukoliko nije nitko od zaposlenika škole prisutan, ulazna vrata otvaraju se na poziv telefonom (2043-911, 2043-900) ili zvonom.
Sporedna ulazna vrata bit će zaključana, osim u vrijeme ulaska i izlaska učenika koji nastavu imaju u učionicama prizemlje zapad.
ULAZAK UČENIKA U ŠKOLU
Učenici razredne nastave koji nastavu imaju u prizemlju – istok, u učionice ulaze neposredno iz školskog dvorišta.
Učenici razredne nastave koji nastavu imaju u prizemlju – zapad, u školu ulaze na sporedna vrata (prema dvorani).
Učenici 4.c i 4.d odjela, kao i učenici predmetne nastave, u školu ulaze na glavni ulaz.
Ulazak učenika nadziru učitelji.
OBVEZA MJERENJA TJELESNE TEMPERATURE
Roditelji su dužni povremeno izmjeriti tjelesnu temperaturu djeteta te svaki put prilikom znakova koji mogu upućivati na povišenu temperaturu. U slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dijete dovoditi niti slati u školu.
Djelatnici koji nisu cijepljeni i koji nisu preboljeli COVID-19 unazad devet mjeseci obavezno mjere temperaturu svaki dan prije dolaska na posao te u slučaju povećanja tjelesne temperature ne dolaze na posao, već se javljaju telefonom ravnateljici i izabranom liječniku obiteljske medicine.
NOŠENJE MASKI
Maske za lice obavezne su:
FIZIČKI RAZMAK
U svakodnevnom radu, potrebno je da se svi zaposlenici drže i potiču jedni druge na fizički razmak od 2 m.
HIGIJENA I DEZINFEKCIJA RUKU
Prednost se daje pranju ruku tekućom vodom i sapunom.
Učenicima pri ulasku ruke dezinficiraju dežurni učitelji. Upotrebu dezinficijensa treba ograničiti na dezinfekciju pri ulasku u školu te po potrebi najviše 2-3 puta dnevno u učionicama koje nemaju tekuću vodu. Nakon preobuvanja, učenici peru ruke vodom i sapunom u svojim učionicama, prema naputcima za pravilno pranje ruku.
Dezinficijense ne koriste učenici koji imaju promjene na koži ili ako im dezinficijens izaziva nelagodu.
Učenici peru ruke prije jela u učionicama ili sanitarnim prostorijama.
ORGANIZACIJA NASTAVE
Škola radi u dvije smjene (A TURNUS I B TURNUS). S rasporedom sati razrednik upoznaje učenike i roditelje.
Učenici predmetne nastave veći dio nastavnih sati borave u svojim matičnim učionicama. Nastavu informatike, kemije i sl., u skladu s mogućnostima, prate u specijaliziranim učionicama.
RASPORED POČETKA I KRAJA SATA TE ODMORA
Školski sat traje 45 minuta.
Odmori nakon 2. i 3. školskog sata traju po 10 minuta, dok ostali odmori traju po 5 minuta. Školsko zvono je isključeno.
RAZMAK IZMEĐU RAZLIČITIH RAZREDNIH ODJELA
Učenici različitih razrednih odjela za vrijeme nastave moraju biti međusobno udaljeni, osim za vrijeme izvođenja izborne nastave u mješovitim skupinama ili nastave TZK kada dva razredna odjela istovremeno koriste sportsku dvoranu.
Učenicima je dopušteno kretanje hodnikom i odlazak na WC za vrijeme odmora, uz poticanje na držanje razmaka, osobito razmaka između razrednih odjela.
IZVANUČIONIČKA NASTAVA
Izvanučionička nastava provodi se prema preporukama HZJZ-a.
PREHRANA UČENIKA
Učenici konzumiraju školske obroke po sljedećem rasporedu:
TURNUS A |
BLAGOVAONICA |
HOL |
HODNIK PRIZEMLJE ISTOK |
HODNIK PRIZEMLJE ZAPAD |
8:45 – 8:50 |
1.b,1.d 2.c,2.d |
|
1.a, 1.c |
|
9:35 – 9:45 |
2.a, 2.b |
4.c, 4.d |
|
4.a, 4.b |
10:30-10:40 |
8.a,8.b,8.c,8.d |
6.a,6.b,6.c,6.d |
|
|
12:30- 13:00 |
RUČAK PB 1.a,b,c,d; PB 2.c,2.d |
|
|
|
15:00 – 15:05 |
UŽINA PB 1.a,b,c,d; PB 2.c,2.d |
|
|
|
15:35 – 15:45 |
3.a, 3.b, 3.c, 3.d |
|
|
|
16:30 – 16:40 |
7.a,7.b,7.c,7.d |
5.a,5.b,5.c,5.d
|
|
|
TURNUS B |
BLAGOVAONICA |
HOL |
HODNIK PRIZEMLJE ISTOK |
HODNIK PRIZEMLJE ZAPAD |
8:45 – 8:50 |
1.b,1.d 2.c,2.d |
|
1.a, 1.c |
|
9:35 – 9:45 |
3.a, 3.b, 3.c, 3.d |
|
|
|
10:30-10:40 |
7.a,7.b,7.c,7.d |
5.a,5.b,5.c,5.d |
|
|
12:30- 13:00 |
RUČAK PB 1.a,b,c,d; PB 2.c,2.d |
|
|
|
15:00 – 15:05 |
UŽINA PB 1.a,b,c,d; PB 2.c,2.d |
|
|
|
15:35 – 15:45 |
2.a, 2.b |
|
|
|
16:30 – 16:40 |
8.a,8.b,8.c,8.d |
6.a,6.b,6.c,6.d |
|
|
ČIŠĆENJE I DEZINFEKCIJA
Prije početka nastave i za vrijeme odmora obavlja se provjetravanje učionica i ostalih prostorija. O provjetravanju prije i nakon nastave brinu spremačice, a za vrijeme odmora učitelji.
Nakon prve i druge smjene uz provjetravanje, obavlja se čišćenje i dezinfekcija svih površina u školi.
SUMNJA NA COVID-19
Ukoliko se tijekom boravka u Školi pojave znakovi bolesti kod učenika, odmah se poziva roditelj, učenik se izolira u prikladnoj prostoriji do dolaska roditelja. Ukoliko se znakovi pojave kod zaposlenika, on odmah napušta školu. Ravnateljica (u njenom odsustvu – osoba koju ravnateljica ovlasti) obavještava nadležnog epidemiologa u slučaju sumnje na grupiranje osoba sa sumnjom na COVID-19, te u slučaju pojedinačne potvrđene infekcije COVID-19 koju zaposlenik, odnosno roditelj imaju obvezu žurno javiti ravnateljici.
STUPANJE NA SNAGU PROTOKOLA
Protokol stupa na snagu 6.rujna 2021. i obvezuje sve zaposlenike, učenike i roditelje.
KLASA: 602-02/21-34/9
URBROJ: 251-460-21-1
U Sesvetama 3. rujna 2021.
Ravnateljica:
Gordana Vojnović, prof.