preskoči na sadržaj

Osnovna škola Sesvetska Sela

Login

eTwinning

Uskrsna bojanka

Ponašanje na internetu

Osobni podatci

Svjetski dan voda

Vodeni kviz

BOJANJE

Budite internet genijalci

UPUTE ZA INTERLAND

Bjež' Marko!

Upute za ScratchJr

Kviz iz geografije

Edukacijski web portal Croatian Makersa

Je li slika realna?

Sigurnost na internetu

Brojevna crta

Test brzine tipkanja

Matematičke mozgalice

Mozgalice s riječima

 

KRIŽIĆ KRUŽIĆ

IZLAZ IZ LABIRINTA

MATEMATIČKA MOZGALICA

BOJANKA

Tangram

Scratch labirint

3D MODELIRANJE

KVIZ

Predkodiranje

Odgovori na pitanja

Zvjezdani ratovi

Pozdrav svijete!

PISALICA

PREMETALJKA

Nogomet

Pozdrav Svijet

SATI KODIRANJA

Spoji parove

Poveži ikonu programa i njegovu namjenu

INFORMATIKA ZA 5. RAZRED

 

DIJELOVI RAČUNALA

TIPKALICA

 

TIPKAMO

POVUCI MIŠEM

UPARI

AVANTURA U TIPKOGRADU

POTVRDA TIPKOZNAČKA

Priloženi dokumenti:
POTVRDA TIPKOZNACKA.pdf

Poveži sliku s nazivom

Minecraft Skin Editor

Informatika za 1. razred

Uporaba miša i tipkovnice

AKTIVACIJE

Aktivacija Office 365 i ostalih usluga

Prijava u MS Teams

NOVI WEBMAIL

Upute za učitelje

https://e-dnevnik.skole.hr

e-Dnevnik za roditelje

 

Aktivacija usluge Microsoft365 moguća je putem novog self-care portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr

Aktivacija usluga moguća je putem novog self-care (CARNET info) portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Korisnici koji su već aktivirali navedene usluge i dalje im mogu pristupati prijavom u sustav o365 putem stranice: portal.office.com.

Budite internet genijalci

UPUTE ZA INTERLAND

Povijesni razvoj računala

Upute za spajanje

Vikendom u sportske dvorane

Priloženi dokumenti:
Raspored.pdf

 

Sat kodiranja

 

Pitanja i odgovori
https://installer.eduroam.hr/faq.php

Ostali operacijski sustavi
https://cat.eduroam.org/?idp=6883

Priloženi dokumenti:
WIN10 upute.pdf

Tražilica
Brošura Državne uprave za zaštitu i spašavanje
Raspored zvona
 JUTARNJA SMJENA
sat početak kraj
1.  8:00 8:45
2.  8:50 9:35
3.  9:45 10:30
UŽINA 10:30 10:40
4. 10:40 11:25
5. 11:30 12:15
 6.  12:20 13:05
POPODNEVNA SMJENA
sat početak kraj
1. 14:00 14:45
2. 14:50 15:35
3. 15:45 16:30
UŽINA 16:30 16:40
4. 16:40 17:25
5. 17:30 18:15
6. 18:20 19:05
Pomoć oko tableta

U prilogu su upute za pristup virtualnim učionicama i pomoć oko tableta. U virtualnim učionicama vrijede pravila kućnog reda Škole. Svaka zlouporaba će biti sankcionirana. U prilogu se nalazi uputa za učenike - pravila ponašanja.

http://skolazazivot.hr/ucitelji/

e-Dnevnik za učenike

e-Dnevnik za nastavnike

 

Škola za život

Projekt EU

eTwinning

Oskar znanja 2018.

Rita Zonjić, učenica 8. razreda naše škole, i ove je godine osvojila Oskar znanja kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika 2018.

 

Hour of Code

E-usmjeravanje

edu.hr

Portal Nikola Tesla

PLAVI TELEFON

 

Elektronički identitet

Središnji državni portal

Ponavljanje gradiva

Za učenike

Portal za učenike

Pitajte učitelja

Portal Učenici

Sigurniji internet

e-škola

Srce za djecu

Osnovne matematičke operacije u Pythonu

1. Napiši program koji će unijeti dva cijela broja i zatim ih zbrojiti, oduzeti, pomnožiti i podijeliti.

a=int(input('a = '))
b=int(input('b = '))
print('Zbroj = ',a+b)
print('Razlika = ',a-b)
print('Umnožak = ',a*b)
print('Količnik = ',a/b)


2. Napiši program koji će unijeti dva cijela broja (djeljenik i djelitelj), a ispisati količnik i ostatak dijeljenja ta dva broja.

a=int(input('a = '))
b=int(input('b = '))
print('Količnik = ',a//b,'i ostatak = ',a%b)


3. Izračunaj kvadrat upisanog broja.

print('Učitaj i ispiši kvadrata broj.')
a = int(input('Broj: '))
print('Kvadrat broja = ', a** 2)

Osnove programiranja u Pythonu

 
Zadaci iz Pythona:
1. Izračunaj prosjek ocjena
2. Izračunaj broj bodova
zadaci iz Pythona za 8. razred
Priloženi dokumenti:
Python kod 8 razred.zip

Upute iz Pythona koje je izradio učenik 5. razreda

PYTHON OSNOVE PROGRAMIRANJA, IF-ELSE ODLUKE

https://pythonosnoveblog.wordpress.com/if-else-odluke/

Zadaci iz Pyhtona i gotovi kod

U nastavku priloženi su zadaci iz Pyhtona i gotovi kod.

Priloženi dokumenti:
Zadaci python s tekstom.pdf
KOD.rar

Riješeni zadaci iz Pythona
Priloženi dokumenti:
Rijeseni zadaci geo likovi.pdf

Kako napraviti igru u Pythgonu

Priloženi dokumenti:
trivia by LB.py

Osnove programa i primjena Pythona

Priložena je prezentacija o osnovama programiranja u Pythonu nastalu na temelju prezentacije s radionica autora Davora Šokaca, prof.

Priloženi dokumenti:
Python 6 razred.pptx

Programiranje u Pythonu pomoću Python Tutora

Python Tutor je program za pisanje koda u programskom jeziku Python i nalazi se na:

http://pythontutor.com/visualize.html#mode=edit

Upute: https://goo.gl/nfJzXH

Programski jezik PYTHON - riješeni primjeri i zadaci elektronički priručnik

https://www.znanje.org/knjige/computer/python/python_abc_zadaci.htm

Autori: Aleksandar Kelečević, Željko B. Grbić i grupa saradnika

Python-nastavni materijali

Algoritmi i Programski jezik Python, Linijska strukura - Ulaz - izlaz

https://www.znanje.org/knjige/computer/python/064python/064_lin_alg_pyt_1.php?sifra=06411063.htm

https://www.znanje.org/knjige/computer/python/064python/064_lin_alg_pyt_1.php?sifra=06411072.htm

Ovo je školski blog gdje su učenicima stavljeni materijali za rad u Pythonu kao i njihove radove https://pyskola.wordpress.com/ Autor: Ivana Vezjak 

BlokPy

Umjesto pisanja naredbi, aplikacija BlokPy temelji na vizualnom programiranju pomoću sintaktičkih blokova, slično kao u popularnom Strachu. Za razliku od njega, operacije s programskim blokovima generiraju programski kôd u programskom jeziku Python. Generirani programski kôd može se dodatno urediti/izmijeniti te poslati na izvršavanje, i to sve unutar sučelja web-preglednika.

Za razliku od aplikacija Poskok koja je ograničena na uporabu elementarnih naredbi, ova aplikacija omogućava kompleksno programiranje u Pythonu. Primjerice, omogućena je uporaba korisničkih procedura, pa čak i rekurzivnih funkcija.
„Programski kôd“, odnosno strukturu upotrijebljenih blokova moguće je spremiti u datoteku i učitati iz nje.

http://e.udzbenik.hr/odr/blokpy/

https://think.cs.vt.edu/blockpy/index/

Izvor: Sysprint, http://e.udzbenik.hr/apl/

Poskok

Programski paket Poskok sastoji se od 8 metodički prilagođenih online aplikacija koje olakšavaju poučavanje i učenje osnova programskog jezika Python:

  • Poskok 1 – zadavanje kornjačinih naredbi bez pisanja. Slično kao Korni, samo za Python.
  • Poskok 2 – pojedinačno izvođenje naredbi, kao u Python IDLE sučelju.
  • Poskok 3 – zadavanje naredbi pomoću izbornika naredbi.
  • Poskok 4 – pisanje osnovnih naredbi u naredbenom retku.
  • Poskok 5 – zadavanje naredbe IF pomoću izbornika naredbi.
  • Poskok 6 – pisanje naredbe IF za grananje dijela programa.
  • Poskok 7 – pisanje naredbe FOR za ponavljanje dijela programa
  • Poskok 8 – pisanje naredbe WHILE za ponavljanje dijela programa.

U početnim aplikacijama ne zahtijeva se poznavanje Pythonove sintakse. Sučelje je tako koncipiramo da od korisnika traži samo imenovanje varijabli i upis njihovih vrijednosti, a aplikacija sama generira programski kôd.

Kako bi se učenicima olakšalo razumijevanje koncepta varijable i pridruživanje vrijednosti istoj, u okviru Varijable prikazuju se trenutačne vrijednosti varijabli te njihova vrsta (string ili broj).

Metodički postupno uvodi se pisanje/uređivanje  programskog koda u editoru naredbi. Posebno razvijen sustav pomoći na hrvatskom jeziku olakšava razumijevanje učinjenih pogrešaka i upućuje na njihov uzrok. Primjerice, za pogrešno napisan kôd:
   a = int(input('zbroj = ')
generira poruku o pogrešci:
   Nedostaje zatvorena zagrada funkcije int

Zadane naredbe moguće je izvršiti odjednom ili postupno, korak po korak. Potonji način omogućava bolji uvid u tijek izvođenja programa i razumijevanje njegova rada.

Automatsko iscrtavanje dijagrama toka i isticanje trenutačnog naredbenog bloka olakšava praćenje slijeda izvođenja programa, što je posebice korisno kod složenih naredbi odlučivanja i programskih petlji.

Programski kôd može se spremiti u datoteku i učitati iz nje.

Izvor: Sysprint, http://e.udzbenik.hr/odr/pmenu.asp

Liga programiranja u Pythonu

http://www.futura.com.hr/liga-programiranja-u-pythonu-2017-2018/

Tomo Sjekavica, Informatički klub FUTURA

Zaštićeno licencom http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/hr/

Lekcije Pythona

https://snakify.org/en/

Lesson 1
Input, print and numbers

https://snakify.org/en/lessons/print_input_numbers/

Lesson 2
Integer and float numbers

https://snakify.org/en/lessons/integer_float_numbers/

Zadaci iz Pythona

Priloženi su zadaci izdavačke kuće Element za vježbanje zadataka u Pythonu.

Osnove programiranja u Pythonu

Korisna mrežna stranica: https://www.codecademy.com/learn/python

Osnove programiranja u Pythonu from Vlatka Pavić
preskoči na navigaciju